CENTRUM KSZTAŁCENIA ZAWODOWEGO i USTAWICZNEGO we WŁOCŁAWKU

ul. Nowomiejska 25, 87-800 Włocławek
telefon: 54 232 99 50, telefon/fax: 54 232 99 57, e-mail: sekretariat@ckziu.wloclawek.pl

KOMUNIKAT - UWAGA !

UWAGA !!!

 

Słuchaczy Szkół dla Dorosłych kształcących się w systemie zaocznym

prosimy o zapoznanie się z korektą planu zajęć.

ZMIANY W ZAJĘCIACH SOBOTNIO - NIEDZIELNYCH 

 


 

Ankieta dla Mieszkańców Włocławka

Na prośbę Dyrektora Wydziału Edukacji Urzędu Miasta Włocławek udostępniamy Ankietę dla mieszkańców Włocławka.

Ankietę można wypełnić do 5 września br., bez potrzeby zakładania konta ani logowania.

https://wloclawek.webankieta.pl/

 


Rok szkolny 2021/2022

Informacje dotyczące Roku szkolnego 2021/2022

  2 września o godzinie 15:00 odbędzie się spotkanie organizacyjne dla Słuchaczy    klas I Szkoły Policealnej z wychowawcami klas i nauczycielami oraz szkolenie   biblioteczne.

 

Natomiast pierwsze zajęcia dla Słuchaczy Szkoły Branżowej II Stopnia odbędą się 11-12 września 2021r. Zajęcia zgodnie z harmonogramem w budynku CKZiU przy ulicy Nowomiejskiej 25.

 

Plan zajęć będzie dostępny na stronie szkoły w zakładce „Dla słuchaczy” – Harmonogramy

i plany zajęć.

 


 

Informacje dotyczące materiałów związanych z egzaminem potwierdzającym kwalifikacje w zawodzie

 
Dzień dobry, 
informujemy, że wszystkie materiały dotyczące egzaminu potwierdzającego kwalifikacje w zawodzie (formuła 2012, 2017 i 2019) są dostępne na stronie:
 
https://www.testy.egzaminzawodowy.info
 
W Serwisie dostępne są testy pisemne, arkusze praktyczne, oraz przykładowe rozwiązania z egzaminów potwierdzających kwalifikacje w zawodzie
opracowane przez Centralną Komisję Egzaminacyjną. Baza materiałów jest na bieżąco aktualizowana. 
Dostęp do materiałów jest BEZPŁATNY. 
 
Testy można rozwiązywać bezpośrednio na stronie (online) lub pobierać na swój komputer (np. do wydruku). 
Możliwe jest także generowanie losowych zestawów pytań. 
 
Uczniowie mogą udostępniać wyniki swoich testów nauczycielom, dzięki czemu możliwa jest nauka zdalna. 
 
Korzystanie z większości funkcji jest całkowicie bezpłatne lub może wymagać bezpłatnej rejestracji. 
Dostępne są także dodatkowe funkcje premium, ale nie są one w żaden sposób wymagane do korzystania z Serwisu. 
 
Prosimy o przekazanie tych informacji wszystkim nauczycielom i uczniom oraz zachęcamy do korzystania z dostępnych materiałów. 
Ułatwi to przygotowania do egzaminów zawodowych i poprawi zdawalność w Państwa Placówce. 
 
W miarę możliwości prosimy o dodanie na Państwa stronie internetowej linku do Serwisu (np. w menu nawigacyjnym strony):
 
https://www.testy.egzaminzawodowy.info 
 
 
lub krótkiej informacji na ten temat.
(można np. skopiować treść tego maila na Państwa stronę internetową)
 
Jeżeli mają Państwo jakieś pytania lub sugestie 
to prosimy o kontakt mailowy:
 
Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript. 
 
 
Z poważaniem 
Administracja
www.testy.egzaminzawodowy.info
 

KOMUNIKATY

 

W związku ze wzrostem zakażeń koronawirusem SARS-CoV-2 zajęcia praktyczne dla Słuchaczy szkoły policealnej w zawodzie terapeuta zajęciowy do 11 kwietnia będą prowadzone przez platformę zdalnego nauczania. 

 

 

Dzienniczki praktyk i umowy można odbierać w sekretariacie szkoły.

 

 

Przypominam o obowiązku ubezpieczenia przed przystąpieniem do praktyk zawodowych.

 

 

Komunikat dla słuchaczy Szkół dla Dorosłych

 

W związku ze zmianą terminu ferii zimowych w roku szkolnym 2020/2021 ulega zmianie harmonogram sesji egzaminacyjnej. W szkołach zaocznych do 13 grudnia należy się ostatecznie rozliczyć z prac kontrolnych.

Sesja egzaminacyjna w szkołach stacjonarnych (wieczorowych) rozpoczyna się 20 stycznia 2021 r. w szkołach zaocznych 23 stycznia 2021r. Warunkiem dopuszczenia do sesji jest rozliczenie się z prac kontrolnych (w szkołach zaocznych), uzyskanie pozytywnych ocen cząstkowych (w szkołach stacjonarnych), minimum 50% frekwencja na zajęciach z poszczególnych przedmiotów.

Na frekwencje wpływają zajęcia stacjonarne i prowadzone przez platformy zdalnego nauczania.  

 


 

UWAGA - słuchacze klas III

 

UWAGA !!  

 

 

Słuchacze klas trzecich I Liceum Ogólnokształcącego dla Dorosłych
zobowiązani są do złożenia deklaracji wstępnej

 

do dnia 30 września 2020r. (środa),

 

gdyż dokument ten złożony terminowo zapewni możliwość
podejścia do egzaminu maturalnego w maju 2021 roku.

 


 

Nauczanie zdalne informacja

W związku z koniecznością zapobiegania rozprzestrzenianiu się koronawirusa, zajęcia w szkole nie odbywają się do 24 maja 2020. Prowadzimy kształcenie zdalnie. Uległy zmianie terminy egzaminów zewnętrznych (maturalnych i zawodowych). Słuchacze proszeni są o kontaktowanie się z nauczycielami przez platformę Moodle. Nowi użytkownicy muszą się na niej zarejestrować. Informacje o sposobie logowania otrzymujecie Państwo na wskazane przez was adresy email. W przypadku braku informacji prosimy o kontakt z administratorem strony Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.
Na szkolnej platformie Moodle znajdują się tematy prac kontrolnych i inne materiały dla Słuchaczy. Logowanie na platformę przez stronę CKZiU.

Kontakt z nauczycielami podobnie jak w marcu i kwietniu przez adresy email, platformę Moodle i inne komunikatory.

Ważne informacje - nauka na odległość

  1. Teraz uczymy się na odległość. Informujcie wszystkich znajomych ze szkoły!
  2. Korzystamy z Platformy Moodle, poczty elektronicznej.
  3. Część informacji umieszczanych w marcu i kwietniu znajduje się w zakładce „Materiały do samodzielnej nauki” na stronie CKZiU.
  4. Można też pracować w inny sposób (mailowo, telefonicznie). Ważne, abyście regularnie kontaktowali się z nauczycielami. Przyjmowali zadania do wykonania, informowali o ich zrobieniu i przesyłali bezpośrednio do nauczycieli lub do sekretariatu szkoły.
  5. Praca na platformie, współpraca z nauczycielami, kontakt z nauczycielami, to będzie traktowane jako obecność na zajęciach.
  6. W maju i czerwcu w soboty i w niedziele (lub po uzgodnieniu innych terminów
    w szkołach stacjonarnych) nauczyciele będą dostępni na czacie. Godziny czatu każdy nauczyciel podaje na platformie, na swoim przedmiocie.
  7. Zadania można wykonywać  w dowolnym czasie  należy jednak przestrzegać wyznaczonych przez prowadzących terminów.
  1. Prace kontrolne - polecenia są na platformie, a jeżeli ktoś nie ma dostępu do Internetu proszony jest o zgłoszenie tego faktu u wychowawcy lub nauczyciela danego przedmiotu. Istnieje możliwość otrzymania określonych materiałów w wersji papierowej. Prace można przesyłać: mailem do nauczyciela, przez platformę lub dostarczyć  do sekretariatu.
  2. W przypadku przedłużenia nauczania zdalnego o kolejny miesiąc egzaminy prawdopodobnie odbędą się także elektronicznie: platforma, mail, telefon. Nauczyciele na platformie umieszczą zakres materiału obowiązujący na egzaminach. Wcześniej zostaną przeprowadzone testy z poszczególnych przedmiotów umożliwiające „przećwiczenie” egzaminu. Będziemy o tym informować.
  3. Słuchacz będzie dopuszczony do sesji egzaminacyjnej jeśli uzyska pozytywne oceny. Ocenie podlegają: aktywność na platformie lub innych komunikatorach, zadania przesyłane przez nauczycieli, prace kontrolne, udział w czatach.

 


 

Komunikat

 

 

Materiały do nauki znajdują się w zakładce o nazwie:

Materiały do samodzielnej nauki 

 na dole menu z lewej strony

 

lub proszę kliknąć link

 

https://ckziu.wloclawek.pl/materialy-do-samodzielnej-nauki

 


 

Egzamin maturalny

 

1. Komunikat o harmonogramie - DOKUMENT

 

2. Komunikat o dostosowaniach - DOKUMENT

 

3. Komunikat o sposobie przeprowadzenia egzaminu - DOKUMENT

 

3. Komunikat o zasadach bezpieczeństwa na egzaminie - DOKUMENT

 

4. Komunikat o przyborach - DOKUMENT

 

 


 

 

Egzamin zawodowy

..

 

 

 

Wykaz terminów egzaminów potwierdzających

kwalifikacje zawodowe  - sesja zima 2022

 

Kwalifikacja

Rodzaj egzaminu

Data egzaminu/godzina

Miejsce egzaminu

ELE.05

Praktyczny - Dokumentacja

10.01.2022

godzina 09:00

Sala konferencyjna
ul. Ogniowa 2

ELE.05

Pisemny - komputerowy

11.01.2022 godzina 12:00

Pracownia komputerowa
ul. Ogniowa 2

MOT.06

Praktyczny - Dokumentacja

10.01.2022 godzina 09:00

Sala konferencyjna
ul. Ogniowa 2

MOT.06

Pisemny - komputerowy

11.01.2022 godzina 10:00

Pracownia komputerowa
ul. Ogniowa 2

MEC.09

Praktyczny - Dokumentacja 

19.01.2022 godzina 12:00

Pracownia komputerowa
ul. Ogniowa 2

MEC.09

Pisemny - komputerowy

11.01.2022 godzina 14:00

Pracownia komputerowa
ul. Ogniowa 2

BUD.14

Praktyczny - Dokumentacja

17.01.2022 godzina 12:30

Pracownia komputerowa
ul. Nowomiejska 25

BUD.14

Pisemny - komputerowy

11.01.2022 godzina 08:00

Pracownia komputerowa
ul. Ogniowa 2

MED.13

Praktyczny - Dokumentacja

10.01.2022 godzina 09:00

Sala nr 1
ul. Nowomiejska 25

EE.26

Praktyczny - Dokumentacja

10.01.2022 godzina 09:00

Sala konferencyjna ul. Ogniowa 2

EE.05

Pisemny - papierowy

11.01.2022 godzina 12:00

Sala konferencyjna ul. Ogniowa 2

Zarząd Rady Słuchaczy